
Od momentu obowiązywania nowych zasad, dotyczących szkolenia kierowców czyli od 19 stycznia 2013 roku, dokumentem niezbędnym do rozpoczęcia szkolenia jest tzw. Profil Kandydata na Kierowcę (PKK).
Profil Kandydata na Kierowcę jest elektronicznym dokumentem, który uzyskamy w zależności od miejsca zameldowania w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta (ul. Szkolna 28) bądź w Starostwie Powiatowym (Aleja 3 Maja 33 , pokój 13)
Dokumenty niezbędne do uzyskania PKK:
Wniosek o wydanie prawa jazdy (wypełniamy na miejscu w Urzędzie)
Orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kierowania pojazdami
Kolorowa fotografia o rozmiarach 3,5x4,5cm
Ważny dowód osobisty lub paszport
Dokument PKK wydawany jest bezpłatnie, zazwyczaj „od ręki”- ewentualny okres oczekiwania nie może przekroczyć dwóch dni roboczych.
Posiadając już numer kandydata możemy swobodnie zapisać się na kurs w wybranej szkole nauki jazdy.